Tisdag

Godmorgon!
Åå vad underbart att vakna upp till ett soligt Ronneby idag. Men tyvärr så blåser det ganska mycket.


Idag har jag inga direkta planer, ska göra klart lite grejer på jobbet, sen är det ganska lungt. Eftersom jag slutar den 31 Mars. Så nu gäller det bara att hitta något nytt som man verkar tycka är intressant. Jag har faktist små planer på att läsa komvux så mina betyg blir lite bättre. Men det blir iså fall till hösten.

Förästen igår blev det en snabb shopping runda inne i Karlskrona. Lägger in bilder på vad jag hittade senare under dagen!

Slänger in en gårdagen outfit så länge ;)




Klänning Gina tricot
Scarsf MQ
Skor vagabond

You don't know how it is to walk in my shoes ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

skit snyggt!!!!

2009-03-17 @ 11:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0