Tisdag

Usch, idag känner jag mig seg i hela kroppen. Känns som jag har sprungit maraton eller nått. Har verkligen ont i varenda kropps del, vilket är väldigt konstigt med tanke på att jag värken har tränat eller gjort något extremt ansträngade den senaste tiden.
Känns som jag kommer åka på en förkylning snart också, buu! Vill ju vara frisk...

Igår hade jag, syrran och Loui en himla mysig kväll. Var hemma i deras nya lägenhet och laga god mat och kollade på Sex and the city. Somnade ovanligt tidigt, redan vid 11 slumrade jag till. Inte likt mig.

Nu sitter jag och väntar på att postbilen ska komma, väntar en litet paket ;) Beställde en grymt snygg t-shirt förra veckan så den borde dimpa ner idag. Visar den so fort den har kommigt.

Nej nu blir det en lång och god frukost+ en massa arbete. Hard work work...



Where troubels melts lika a lemon drop ♥

Kommentarer
Postat av: AnnA

Gud vilken vacker klänning, du är med vacken förståsss!

2009-03-03 @ 11:34:50
Postat av: Sarah

var har du köpte den klänningen?

2009-03-10 @ 07:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0