En underbar helg.

Det har varit en helt underbar helg. Hänt hur mycket som helst.
Fredagen hade ju jag och Carolina vår "40-års fest" nere på Jekyll & Hyde. Kvällen började med en jätte trevlig middag och present öppning. Efter det började det rulla in en massa folk. Jag hade jätte kul, dansade hela natten lång och fick i mig lagon mycket dricka, haha!

Lördagen var det ju Carolinas födelsedag. Den dagen började vi med champange frukostså och sen rövade vi bort henne till Laserdom i Kallinge, hon hade ingen aning om vad vi skulle göra med henne. Där blev det sumobrottning, tjur ridninga och självklart laserdom. Sen blev det hem och ta en snabb power nap för att sen köra igång nästa fest.
Det blev för fest här hemma och sen vidare till natti, också en jätte trevlig kväll.

Söndagen var jag totalt död så fick inte så himla mycket gjort. Men blev ialla fall en sen lunch med Milla i stan och sen drog vi hem till mig och kollade på film, Ps. I love you blev det. Så jag, Milla & Carolina låg i min säng och stört lipade, haha. Runt 8 tiden åkte vi ner och solade, kännde mig så himla blev, så lite färg var välbehövligt.


Middagen nere på Jekyll & Hyde i fredags.


Loui & jag


Här rövar vi bort Carolina. Jag, Carolina & Loui


Här har ni mig, när vi kör sumobrottning. HAHA!


Carolina och jag!

Tyvärr så blev det inte så mycket fotande i lördags kväll. Men ska se om jag jhittar lite bilder därifrån så lägger jag upp dom senare.


This time...♥

Kommentarer
Postat av: gianta

sumobrttning är ju så himla kul :D

2009-03-03 @ 11:27:55
Postat av: Anonym

haha!

2009-03-10 @ 07:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0