Tisdag.

Gud vad skönt jag har sovit i natt.
Igår kväll fick jag en välbehövlig massage, var sååå skönt. Har kännt mig så himla spänd de senaste veckorna och de senaste dagarna har jag haft extrem huvudvärk. Men nu känns det faktist bättre, mycket bättre =)

Idag hade jag tänkt ta tag i massa grejer jag har skjutit upp ett bra tag. Måste göra det!
Annars har jag vell inga direkta planer, förutom att tvätta och städa undan lite här hemma.

Förästen idag när jag vakande och tittatde ut genom fönstret och var beredd på ännu en solig dag så såg jag att det låg snö på marken. VA!? -Neeej jag som vill ha vår nu. Trodde faktist på allvar att den var här för att stanna nu, men men...


Jag och syrran!

Make a wish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0