En helg som inte ser ut som alla andra...

Ja då var även denna helgen över.

Denna helgen har av någon anledning inte allt varit eller kännts som all andra helger. Har hänt saker som inte brukar hända, eller brukar och brukar...!? Ialla fall igår blev det lite partaj hemma hos en kompis, hur kul som helst. Blev självklar utgång på det också. Men det blev inte så långvarit för mig. - Nej jag var inte för full, utan jag åkte på...hm vad ska jag kalla det för? Dejt? Träffat en kompis? Jag vet faktist inte. Åkte ialla fall från natti redan vid 1 om jag inte minns fel var en ganska lång bil resa, men det var värt det! Ska inte säga för mycket men var en bra bit ifrån Ronneby men ändå i Blekinge.
Idag tog jag mig hem från den "okända orten" ganska tidigt och håll på att sommna på tåget. Under nästan hela tågresan satt jag och tänkte på saker jag aldrig tänkt på förut. Kom fram till att jag har fått väldigt svårt för att släppa in nya männiksor i mitt liv. Asså inte att jag inte är social eller så utan att när jag känner att någon kommer FÖR nära så vill jag nästan bara springa därifrån. Inte för att personen jag träffar är hemsk på något sätt utan för att jag inte riktgit vill släppa in någon, tror jag?
Men jag har också väldigt lätt för att släppa männiksor som har kommit nära mig. Nu pratar jag inte om mina nära och kära för utan alla dem så skulle min värld rasa. Utan de som är när men ändå inte, hänger ni med?
Det kan ju faktist både vara positivt och negativt, för mig är det nog positivt men för den andra så kanske det inte är det?
Ialla fall så har jag massa tankar i mitt huvud idag. Men jag har kommit fram till att jag ska bara göra saker jag själv mår bra av och alltid ta mig själv i första hand. Vilket jag iofs. alltid har gjort! Annars har denna söndagen sett ut som vilken söndag som helst, beställt pizza, kollat på en himla massa TV program och bara ungåtts med mina lovers (nära & kära).

Men nu ska jag faktist göra klart en liten presentation tills i morgon, spännande! Måste även plocka fram kläder till morgondagen. Otur bara att jag har fått extrem sko skav så jag kan inte springa runt i mina nya klackar i morgon.
En sak till innan jag hoppar in i mitt arbete. En sak jag också tänkte på idag var att jag hade tyckt det skulle vara himla kul att skriva en bok. -Ja ni läste rätt! Ska du skriva en bok tänker vell det flesta, men jag hade verkligen tyckt att det skulle vara grymt kul. Man får vell se om min nya yrkestitel blir författare om ett par år, you never know!


Peace and love to you;)

How could you be so heartles?♥ 

Kommentarer
Postat av: MALIN

Om jag ser dig någon gång i ronneby skall jag komma fram och säga hej - hehe

2009-03-16 @ 12:30:00
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: MALIN

hehe jag flyttade från ronneby när jag va 5år :) så brukar vara där nere på sommaren :) är du 85a ?? kramkram

2009-03-16 @ 15:32:15
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag förstår hu du känner , jag känner precis likadant!

2009-03-17 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0