Enjoj....

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Angelica Eunice Östholm

Smeknamn:  Anne, snäckan.

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Brukar inte vara ledsen, men när jag väl är det så bruka jag inte tänka på att sätta på en sorglig låt.

Beroende av: Cola light, chai te, ciggaretter

Vad tror folk om dig?: Jaa du, fråga folket ;)

Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt ansikte, mina läppar och att jag har mjuka ben.

Vad säger du för att imponera på någon?: Säger inget specielt, förösker vara mig själv hela tiden!

Hur imponerar man på dig?: Vara sig själv, ha mycket humor och ett stor hjärta.

Brukar du skratta för dig själv?: Har väldigt nära till skratt, så självklart!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Vad bra gumman =) puss puss

Var bor du?: I Ronneby (Blekinge)

Trivs du där?: Ja, det gör jag vell...

Äger du några converse: Ja ett par svarta

Sprit, cider, vin eller öl: Cider och vin.

Brukar du bli för full: Nja, brukar vill jag inte påstå, har ju hänt...

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Nej!

Har du haft sex idag: Nej.

Hur svarar du i mobilen:  Hallå!
Vem ringde du senast?: Fanny

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hur går det?

Antal timmar sömn inatt: 6-7 timmar kanske.

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja, för det mesta.

När mår du bra: Nästa alltid.

När blev du fotad senast: I lördags.

Hur känner du dig nu: Ont i huvudet, annars är jag på topp!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Usch!

Vad saknar du: Sommaren.

Hade du en bra kväll igår: Ja, en mysig filmkväll =)

Favorit dryck på morgonen: Vatten, alltid vatten!

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: 23-24 ungefär.

Är du blyg?: Ne skulle jag inte påstå

Sysslar du med någon idrott: Nej, men tränar på gymmet någon gång ibland.

Vill du hellre ha mail än brev: Ett brev i brevlådan käns mer privat=)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Usch, jaa det har jag. Men var något år sedan haha!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Om jag var kille så skulle jag nog...hmm! Vet faktist inte.

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag =) VÄLDIGT nöjd!

Är du bortskämd: Jag själv svara nej på den frågan men mina nära och kära skulle nog säga ja.

Vad gör du i morgon: Jobbar.

Vad är det värsta du vet?: Avundsjuka.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: oj, det håller jag inte reda på.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Vet ej.

Vad längtar du till?: Vår Thailand resa.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jaaaaaa!

Vad använder du för shampoo?: Minns inte vad det heter. En rosa flaska som luktar sjukt gott!

Vad är det finaste du fått?: Jag har fått mycket fint =)

En speciell dag du minns: Hemligt ;)

Hur gammal är du: 21 år.

Tycker du om någon just nu: Vet faktist inte...

Du samlar på: Väskor och kläder.

Gröna eller röda äppeln: Gröna

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Syster.

Gillar du golf: Hatar golf, har abolut inte nerver till det.

Vilken tid gick du upp idag: Sju

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Svarta strumpor.

Är det okej att gråta: Klart!

När grät du senast: Dagen efter min födelsedag, altså den 19 februari.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa!

Bär du glasögon eller linser: Läsglasögon, men brukar inte vara så duktig på att använda dom.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 10 kanske

Har du piercing: Hål i öronen!

Vill du gifta dig: Ja, om jag hittar the love of my life!

Vill du ha barn: Ja

Solar du ofta: Nej inte ofta.

Är du bra på att laga mat: Nej inte så värst, men är ju inte precis dålig heller!

Är du flygrädd: JA.

Hur vig är du: Vig? haha

Är du musikalisk?: Lite vskulle jag nog vilka säga.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Piggelin.

Tror du på ett liv efter döden: Ja

Tycker du om sushi: Nej.

Vad äter du helst när du ser på film: Chips och dip

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja =)

Har du tandläkarskräck: Njae, tveksamt

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls människa helt klart.

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, men det var läääänge sedan.
Biter du på naglarna: Nej, fyy!

Röker du: Tyvärr

Hur ofta tränar/motionerar du: 3 gånger i veckan kanske

Senaste låt du hörde: Madcon- Begging you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0