Vad blir det till frukost?

Är det någon som har samma problem som jag? Att man vaknar varje morgon, öppnar kylskåpet och stär där och kollar i 10 minuter. Hittar inget man vill ha och stänger kylskåpet och struntar i att äta frukost, bara för man inte hittar något som passar?
Så är det ialla fall för mig varje morgon, alltid samma problem. Jag som hade tänkt bli bättre med att äta regelbundet och nyttigare. Ååå att man inte hade en personlig kock här hemma som gjorde maten till en. Som la ner sin själ i att jag skulle få i mig rätt mat. Men man kan ju inte ha allt.

Just nu sitter jag och drömmer mig bort till Thailand. Världens godaste frukost och en underbar utsikt. bättre kan det vell inte bli?


Denna utsikten satt vi och njöt av varje morgon =)

Kick of your shoes ♥

Kommentarer
Postat av: Amanada

ser ju ut som ett paradis :d Där hade det inte varit fel att vara nej.

2009-03-12 @ 13:04:27
Postat av: MALIN

vart va ni i thailand ? skall dit i november :)

2009-03-12 @ 16:15:24
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett bra tipps är att äte gröt till frkost med lite sylt och mjölk. Man håller sig mätt himla länge...

2009-03-12 @ 23:23:49
Postat av: Angelica

Vi var på Koh pangang och Kusa moi (lite inte på stavningen) Det var riktgit underbart =)

2009-03-13 @ 06:47:40
Postat av: Anonym

det ser himla härligt ut

2009-03-17 @ 11:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0