Är det fest så är det...

Igår blev det ett himla röj. Var först på för fest hos Anders, nästan ute vid hamnen. Var jätte trevligt där. Men tyvärr blev det lite för mkt för vissa ;) haha!
Efter det så böev det (självklart) utgång på natti. Frst va det tänkt att vi skulle dra till Karön, men eftersom det ryktas om att det inte är en människa som brukar va där så blev det natti. Var jätte kul, eller jag hade jätte kul iallfall.

Idag mår jag som jag förkänar, men det var så värt det!


Jag och Carro hade himla kul åt något!


Anders (födelsedagsbarnet) och jag =)

Förästen ni glömmer vell inte att det är Mors dag idag?
Jag och syrran ska laga en god middag till mamma och efter det ska vi bjuda på vofflor, MYSIGT!

You lost a soul ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0