Lördag

Äntligen är det lördag. Ikväll ska jag slå klackarna i taket. Har inte festat loss på två veckor nu, det måste nog vara rekord haha!
Så ikväll ska vi antingen sitta här hemma och dricka eller hemma hos Ika. Känner ialla fall att det kommer bli en toppen kväll.

Igår blev det en lugn kväll, en liten fika på Jekyll och sen en liiite lite upptäcksfärd ;) efter det åkte jag hem till en kompis och käkade pizza och slocknade =)

Nu har jag bara ett problem till ikväll. Hade ju beställt en gul klänning som jag så gärna ville ha i helgen, men den har inte kommit så nu måste jag rota fram nått annat jag ska ha på mig ikväll. Vi får vell se hur det går =)


Hittade en "gammal" bild på när jag hade mörkt hår...


...och så här ser jag ut just nu (tagen igår och jag hade precis ätit en blå klubba därför den blåa tungan, haha)
Jag måste faktist få säga att jag stormtrivs i mitt ljusa hår!


You could use somebody ♥

Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

Åh jag gillar verkligen din nya hårfärg. jag börjar få samma pga att solen blekt lite. Men hur har du fått det så fint, vill oxå ha :) Hoppas du får en fin söndag. kramkram

2009-05-24 @ 13:22:37
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: -

vad är det för brunkräm du använder?: D

2009-05-26 @ 21:44:59
Postat av: Angelica

Foundationen som jag anväder heter Studio fix och kommer från Mac. Mac finns i Sthlm, Göteborg & malmö (tror jag) Jag köper ialla fall min på Åhlens city i Sthlm. Färgen jag har heter spf 45 på sommaren och spf 44 på vintern.

2009-05-27 @ 09:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0