The weekend

Då var helgen över annu en gång.
Jaghar faktist haft en jätte bra helgen. I fredags var vi hemma hos en kompis och bara tog det lungt, sen drog jag på bull kalas, jätte mysigt!
Lördagen var fylld av mer skojj. Var fest ute i Leråkra (ligger lite utan för stan) där var det ett himla röj. Jag var dock nykter, men jag hade grymt kul ändå. Skönt att vakna upp på söndagen och må bra =) Inte ofta det händer, haha.

Idag har jag inga planer alls. Ska städa undan lite här sen hoppas jag på att Caroline hör av sig så jag kan åka och hälsa på henne =)

Bilder från lördagen:


Jag & Caroline


Chrille, med en blöja på huvudet :S haha


Kajsa...;)



I'm living it, and I loooove it! ♥

Kommentarer
Postat av: Chrille

tack för du lagt ut denna fina bild på mig : ) jag gillar den!

2009-05-11 @ 23:47:12
Postat av: Angelica

Haha, ja jag gillar med den! Riktgit söt ju =)

2009-05-12 @ 10:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0