Veckan som gått...

Shoohoo!
Nu är jag här och hade tänkt uppdatera lite!
Hela veckan har varit helt underber. I onsdags så kom Milla (från Stockholm) ner hit och hälsade på, hur kul som helst. Så det har blivit en massa party och en j*vla massa sol. Underbart väder så vi har legat ute och stekt varje dag nu=)

Imorgon ska jag , syrran & Milla bege oss till Växjö och där blir det ännu mer party! Vi åker tidigt på förmiddagen så vi får en hel dag där med grillning m.m. Så snart ska jag hoppa i säng och sova, är sååå sjukt trött. Hållt igång och grejat hela dagen plus att jag har varit extrem bakis. Inte det bästa kanske...

Lite bilder från veckan som gått:


Ika & jag fulla och glada igår (torsdags)


Milla =)


Jag med en öl ihögsta hugg!

Goodbye my lovers ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0