Växjö

Då var man hemkommen från Växjö, eller rättare sagt så kom vi ju hem igår. Har ialla fall haft det skit kul med grill party och massa dans+utgång! Alltid skönt att komma bort från "vardagslivet", fast växjö ligger nära så fick jag en ny kick utav att vara där.
Nu håller jag ialla fall på att storstäda, har skjutit upp det hur län ge som helst nu. Så idag tillåter jag mig inte mig själv att göra något annat förrens det är skinande rent här. Tvätta håller jag på med också, det är ju sådär kul =( Men fräsch blir det!

Milla har nu åkt tillbaka till Stockholm och jag ska redan börja planera min resa upp till henne =)

Ne tillbaka till städningen!


Milla, Jag & syrran! Tyvärr så har jag inte så många fler bilder från Växjö, då min kamera dog nästan precis när vi kom dit =(

We can run away ;) ♥

Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Hur fick du bort den jättemörka färgen ur håret? Jag känner för att ha mitt hår någon nyans ljusare i brun, men vill inte direkt göra några slingor. Hur har du gjort? Ditt hår är jättefint på den bilden.

2009-05-04 @ 15:45:31
URL: http://malinm.se
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Tack för svaret :) Men det gjorde du inte själv va? Alltså avfärgade du det inte hos frisören osv? :)

2009-05-04 @ 15:58:37
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0