Igår hade vi...

Igår hade vi mys här hemma hela dagen.
Beställde Ferali kebab, måste vara det godaste som finns och låg ocg degade i soffan. Ola kom på lite besök också, han hade med sig en film så den låg vi tre och glodde på.
Missade ju paradise hotel, tänkte inte på att det skulle börja i går, men men. Finns kanske någon repris?

Idag kliar det ialla fall i mina händer. Är shopping sugen till max. Får väl se om det blir en runda in till karlskrona eller nått.
En sak jag måste göra är storhandla ialla fall (Mat altså)

Nu ska jag ta en dusch och göra mig iordning!




Hittade en bild på denna kavaj/jackan nyss, jag har heeelt glömt bort att denna snyggingen hänger i min garderob, nmågot att ta på sig idag kanske? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0