NERD!

Usch! Idag är jag trött, vaknade av ett medelande att vi skulle vara i sal 26. Va?! Tänkte jag, visst f*n jag har försovit mig, så flög upp ur sängen 08,06 och sprang till skolan. Började vid 08,10 och vi skulle ha natinella prov, så jag skyndade mig som bara den. Kom lite sent men nu är det ialla fall avklarat. (för er som inte vet så går jag inte på gymnasiet, läser på komvux)

Efter det blev det en brak frukost här hemma, sen blev vi så rastlösa så vi satte oss i bilen och körde och kollade på en massa fina hus, mysigt =)

Nu har vi precis käkat och ligger och degar i soffan, jag är så trött idag! Ute blåser det storm, så det lockar inte så mycket att ut och gå en runda.



Today i'm a NERD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0