Deja vu

Kom och tänka på en sak!
För länge länge sedan kanske 2 år sen, så drömde jag om en kille som jag kände (Men vi var inte alls så när så att vi umgicks). Drömde att vi hade någon slags utav kärleksaffär, i drömmen umgicks vi och hade kul tillsammans. Stället vi va på kände jag inte igen & efter jag hade vaknat så tänkte jag inte så mycket mer på den drömmer för det va ju BARA en dröm!

Men sen för ett tag sen fick jag en Deja vu, jag levde i den drömmen jag hade drömt för 2 år sen. Va på den platsen jag drömde om och med den killen jag drömde om. Visst konstgit?!

Det här med Deja vu, är det ett teckan utav något slag eller är det bara en inbilning? Det måste ju endå varit bestämt att jag skulle bli bra vän med denna killen efter som jag drömde om just det sitvationen vi va i då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0