Senaste dagarna...


Visst har jag ett sött pannband?!

Har haft mycket för mig de senaste dagarna, därför dålig uppdatering!

Iallafall, helgen blev det Malmö mellan fredagen & lördagen. Det bjöd på en massa shopping & även lite party!
Blev en stressig lördag, en snabb runda på IKEA och sen köra hem i rally fart för att byta om och dra vidare på partaj! Va riktgit roligt & alla va taggade å glada!

Denna veckan har jag faktist höstlov, känns riktigt bra att få säga att jag har det. Va ju några år sedan sisst ;)
IDag har det blivit lite pysslande här hemma och även en fika på stan. Nu har jag landat i soffan och ska glo på både ugly B & Desperate houswifes som börjar snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0