Dofter

Något jag har varit sugen på ett bra tag är en ny doft. Och lite nyfiken är jag faktist på D&G's nya dofter.



1. (blåa flaskan) La Bateleur = Författaren!
Modell: Tyson Ballou (amerikans modell)
Beskrivning: Kryddor, koriander och vatten, vetiver och cederträd.
Passar en personlighet som är: Provokativ, lekfull, dominant, envis.
2. (rosa flaskan) L'Impératrice = Stjärnan!
Modell: Naomi Campbell (brittiska supermodell)
Beskrivning: Exotiska frukoter, rosa blommor och vattenmelon, mysk, trä
Passar en personlighet som är: Praktfull, karismatisk, tilldragande, dramatisk.
3. (gröna flaskan) L'Amoureux = Charmören
Modell: Noah Mills (amerekansk it-modell)
Beskrivning: Citrus och rosépeppar, kardemumma och björklöv, mysk, trä
Passar en personlighet som är: Intensiv, romantisk, stilfull, åtråvärd.
4. (lila flaskan) La Roue De la Fortune = Playern
Modell: Eva Herzigova (tjekisk supermodell & brasilansk boxare turing modell)
Beskrivning: Rosépeppar och gröna noter, vita blommor, vanilj, patchouli
Passar en personlighet som är: Äventyrslysten, kreativ, orädd.
5. (vita flaskan) La Lune = Drömmaren
Modell: Claudia Schiffer (tysk supermodell)
Beskrivning: Äpple och citrus, vita blommor, mjuk läder, sandelträ
Passar en personlighet som är: Gåtfull, fräsch, lockande, tidlös.

Jag är faktist riktgit sugen på att lukta på den lila doften, någon som har lucktat på någon utav dessa?



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Yes jag har luktat på alla och köpte faktiskit den rosa, den lukar underbart :)

2009-09-30 @ 01:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0