Hösten kan faktist vara positiv...

Nu känns det verkligen i luften att det är höst! Jag brukar faktist hata hösten men nu tycker jag faktist att det är riktgit mysigt.
Saknar det dära med att tända ljus, dricka te och krypa upp i soffan och bara mysa. Så denna hösten kommer nog bli en bra höst. Specielt i min nya lägenhet som förövrigt är på G för fullt. Hoppas på att kunna flytta in nästa helg. Vill att det ska vara perfekt innan jag börjar flytta in alla saker. Helt ärligt så kommer det verkligen att bli mitt drömm hem. Bli så himla bra!

Nu sitter jag här och väntar, vi ska snart ut och käka lite sen blir det nog bara mys i soffan.
I morgon vet jag inte vad som händer än, kanske blir kräftskiva får se hur sugen jag är på det i morgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0