One in one out? NOT





Puh, har sprungit en massa ärende i stan nu. Var ju tvungen att köpa bla. en present, eftersom det finns ett fördelsedagsbarn här idag =)
Hittade även lite smått och gott till mig själv, bla. dessa vantarna ni ser på sissta bilden. Har letat efter ett par sånna ett bra tag nu/Lindex 79 kr

Har hunnit med en himla massa idag känns det som, började dagen med att inviga min jaqutzi (Jakutsi) Hur stavas det?
Riktigt skönt, efter det röjde jag undan här lite och sen drog jag till stan. Så nu ska jag dricka lite kaffe och lugna ner mig.
Sen ska jag ju förståss förbereda frukost på sängen, eftersom födelsedags barnet har jobbat natt så ligger han fortfarande och sover.

Later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0