Sömnproblem?

Jag lider tydligen utav sömnproblem ikväll. Vänder och vrider men lyckas endå inte somna, jah som har skola i morgon. Måste ju få min skönhetssömn.


Ligger och funderar på vad jag ska hitta på i helgen, eftersom jag har planerat att ha en vit helg så tänkte jag att vi kanske skulle kunna ut och käka, kanske sushi, är grymt sugen på att prova det. Sisst jag va på en sushi restaurang vågade jag inte smaka, men nu på senaste tidfen har jag fått mer smak utav havets mat.

Tycker niom sushi?

                                                                                                                                               ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du slutat lägga upp dagens? hade varit kul om du kunde lägga upp några dagens då jag tycker du har grymt snygg stil!

2009-09-15 @ 23:36:56
Postat av: zandra

sushi är nog det godaste som finns! jag lever typ på sushi :) kram

2009-09-15 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0