Tisdag!

Usch det senaste dagarna har jag kännt mig så himla irriterad och frustrerad på något vis. Är nog för jag känner mig stressad att få lägenheten klar, eftersom det har tagit längre tid än vad vi hade räknat med.
Men idag har vi kommit en bit till och det börjar likna något nu =) Mitt fina runda köksborsd har kommit upp och jag har börjat flytta dit lite utav alla mina kläder.
Känner att det kommer bli så bra och köket som nästan är klart blir så himla snyggt!

Imorgon så blir det skola för min del och sen blir det lunch hos Biffens mormor! Efter det ska jag lägga all min tid åt lägenheten och plugg, tror faktist jag kommer sova första natten där på torsdag kanske?


Ett litet tips om hur det ser ut i mitt kök är en rosa fondvägg, denna bild är INTE tagen ur mitt hem utan jag googlade helt enkelt fram den =)

Kommentarer
Postat av: Ameli

kommer du lägga upp bilder på din lägenhet?

2009-09-15 @ 23:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0