Tisdag

Idag står det inte allt för mycket uppskrivet i kalendern.
Har ingen skola idag, men tänkte endå plugga lite så jag ligger lite före, kan ju alltid vara skönt!

Jag ska in till kalrksorna om en stund, ska nämligen på massage =) Efter det kanske jag springer en runda på stan får se hur sugen jag är på det. Hade faktist behövt köpa lite lampor, både till köket och sovrummet!
Just det ja, i söndags åkte vi och köpte ett matbord. Det är så himla fint, kommer passa perfekt i mitt kök. Längtar något enomt mycket tills det är klart nu, tror faktist fortfarande att det kan bli klart till helgen. Då looovar jag att ta en massa bilder.

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och göra mig klar!


Jag och syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0