Barcelona dag 2...

Idag vaknade vi runt 11 tiden och drog ut på stan för att käka lite frukost, efter det tänkte vi gå och kolla i lite affärer, men det slutade med att vi kom ut på den största gatan här i Barcelona och shoppade loss som bara den.
Jag och Johannes hade iiiingen aning om var vi va, vi hade bara åkt med stömen och blivit blinda av alla underbara affärer!

Jag säger bara Sveriges storstäder kan slänga sig i väggen gämfört med Barcelona. Vi fick skrika till varandra för att vi skulle höra vad vi sa, haha! Tillslut började vi gapskrata och undrade verkligen hur vi skulle komma hem.
Vi fick syn på några poliser som försökter hjälpa oss, men det var ju inte det lättaste eftersom vi visste varken vad vår gata hette eller vad hotellet hette.

Vi gick och konkade på ca 10 kilo shopping och tillsliut hittade vi, så nu sitter vi på hotellet och driker varsin Corona som heter Coronito här.

This is life, big city life ♥

 


Johannes i morse innan vi hade käkat frukost.




Vi hittade en marknad mitt i smeten, köpte en massa god frukt som vi ska äta nu =)

Btw hur är vädret i Sverige?


Kommentarer
Postat av: Johanna



Ni två e ju bara för söta:) Varför blir jag inte förvånad över att ni gick vilse eller att ni hade tusen kassar som ni shoppat:) Hoppas ni har de riktigt gott, fast de låter de som att ni har! puss puss

2010-03-23 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0