Lanvin





Johannes är verkligen det sötaste människan som finns.

Idag kom jag ut i vardagsrummet efter ha vilat så satt Johannes vid datorn och såg helt förtvivlad ut.

Jag: Vad är det?
Johannes: Fan me, jag får inte tag i en enda klänning ju!
Jag: haha va?! Är du sjuk, vadå klänning?
Johannes: Jaaa, jag hade ju tänkt beställa en klänning från Lanvin till dig i julklapp, men allt var ju verkligen slutsålt!

Haha, då visade det sig att han hade suttit uppe till 09,00 (han jobbar natt och slutar vi 05,00) och försökt få tag i en klänning till mig. Men han kom inte in på H&M's hemsida. För att butiken va full!

Men det är ju faktist tanken som räknas♥


Kommentarer
Postat av: lina

aaaaw, vad söööt!!!:)

2010-11-23 @ 14:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0