6 juli Onsdag

Nu har vårt vitrinskåp äntligen kommit på plats. Hela förmiddagen igår gick åt att sätta in massa glas och "greja" i skåpet.




Igår hade vi det riktgit varmt här i byn, eftermiddagen gick åt att ligga på stranden =)
Det ser ut som det blir lika fint väder idag!!!



Just det ja, Ullared för jag inte glömma. Vi va ju där i måndags och jag fick med mig en massa "bra att ha" grejer till bebisen, allt från våtservetter till blöjhink.
Tiden bara rullar iväg och idag går jag in i vecka 29, kan ni tänka er?! 11 veckor kvar tills vi får träffa vår skatt ♥
De senaste dagarna har vi diskuterat namn för fullt och jag har två favoriter, ett kill och ett tjej namn, Levis eller Vera. Vi får se vad det blir ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0