2 september, fredag.


Idag har jag plockat in fredagsfina blommor =)
Sitter just nu och letar efter massa fina kuddar som ska få ligga hulle om buller i vår nya soffa. Här finns så mycket fiiiint!

Nu har vi äntligen tagit tag i vårt sovrum och börjat spackla och jag ska förhoppningsvis börja måla i helgen.
Måste bli klart tills vår skatt kommer ♥




Titta så fin färg på nagelack min kära syster hade med sig hem till mig idag, tack!!!
(från H&M)






Två Über fina pyjamaser från Polarn o pyret, så nu har vi allt man kan tänkas behöva.
Vagnen har även den kommit hem och spjälsängen kom på plats idag.
Lilla hjärtat kom nu ♥

v.37

Barnet är nu ca 35 cm långt från huvud till stjärt och väger ca 3 kg.
Barnet betraktas nu som fullgånget.
Får du värkar i denna vecka så förhindrar man inte förlossningen att komma igång.


Ha en härlig fredags kväll, det ska nämligen vi ha här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0