Det går undan...

Imorgon är vår älskling redan 1 år :) tänk så snabbt det går, känns som det va igår jag vaggade fram med min jätte mage, för den va verkligen stoooor. Natten som kommer låg jag och hade så ont i hela kroppen och kände mig konstig, förstod inte riktigt att det va lille Levis som ville komma ut. Haha minns så väl när jag satt vid köksbordet och försökte få i mig en ostfralla med marmelad medans jag hade så ont! Och när vi skulle åka in och jag hörde vaktmästaren och grannen så nere i trapphuset och pratade och jag inte ville gå ner, haha!

Och nu har det gått ett år? Ett år, som har varit det bästa i mitt liv, behöver inget annat <3

Dukning och paketinslagning pusslar vi med ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0