Onsdag kväll

Imorgon blir det jobb och varje kväll innan jag ska jobba får jag sådan seperationsångest från min lilla skatt! Men jag vet ju att när jag bara komme i öh så går det bra och han ska ju va hemma med pappan nästan hela dagen och någon få timme med farmor och farfar!

Jag bara älskar livet hemma med han, finns inget bättre och vill aldrig att det ska ta slut! Tänk då när han ska börja dagis?! En mamma med ständigt ont i magen kommer det bli då, inte för att jag tror att han kommer tycka det är så jobbigt, han är ju så öppen och glad i både vuxna och barn. Men JAG vill ju va me han, hela tiden <3
Jag är så glad att vara mamma till dig min underbara sockerbulle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0