Jan. 06, 2013

Bästa boken om mig, inte så lite kaxig av Terese Öman fick vi när Levis föddes och sen dess har jag fyllt i allt som hänt och hur vår lille kille har utvecklats! En riktigt rolig bok att titta tillbaka i!

Jaha då va det söndag och sista lediga dagen för hela familjen! Vi börjar äntligen bli friska och redo att ta tag i alla nya utmaningar! Den första börjar redan på tisdag då det är dags för inskolning på dagis. Ska bli spännande (och en gnutta jobbigt att min "bebis" har blivit så stor ;)) Men jag är säker på att det kommer gå bra!

I eftermiddags gjorde sambon små söta blåbärspajer för att fira Levis dop dag <3 tänk att det är ett år sedan han blev döpt, vår fina Hugo Levis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0